tomorrow start school --..-- tomorrow start school --..--

act , ade malas na pergi sekola ade rajin na pergi sekola . mls sbb na bangun pagi2 , mandi pagi2 , gosok gigi pagi2 , tunggu lif pagi2 . rase mcm na je bawak bantal busuk aku pergi sekola skli  . ha rajin pulak sebab na meet mmbe2 , na bergosip and jgn lupe na meet adk agkt 2org erna same ammar sbb skng dorg da fom3 . yeayyy ! sng da na meet dorg . hehe esok if aku bosan or nantok sumpah aku tido ats meja and buad lah peta dunia tapi kdg2 ta kesampaian sbb ade lah mne2 ketek dtg tmpt aku suke ketuk2 meja aku kacau aku tga na otw tido suruh pulak aku bangun . haha . sape lagi if bkn syamel and sape2 lagi kan . haha . igt lagi time form4 best kot . hehe . oke time for sleep and start tomorrow i'm form5 and senior . da tua kau nie Eiya , tapi perangai still budak2

No comments:

Post a Comment