sweet 2010 . bubye 2010 :') sweet 2010 . bubye 2010 :')

2010 suda mahu abis , now get ready for waiting 2011 . aku act na share story at blog nie , na imbas balik kenangan time 2010 . banyak gilea kot . oke satu2 aku story oke


 paling best time menari CITRAWARNA . Dpt mmbe2 baru at sekola2 lain .  Babe , muke aku masok tb doee , batak nie ! haha . Sampai aku kawin ade ank cucu aku ta kan lupe time nie
 dpt knl same mmbe baru and now bestie aku , EIFA . jgn na curi dea dari aku ! haha
 Eifa belanje aku pergi sunway . mmg baek hati mummy dea blnje aku and overnight at hotel 5stars sunway tu .  enjoy time nie
 this year , mmg byk kali aku hang-out . ta terkire babe . ade hang yg bosan ade hang yg best
 dpt knl same APPLEASMA and CYCY . now kami bestie . pnh meet apple same cycy jea
 maju at FB and Blog . haha
 clash , gado besar and couple same emy
 close same remy and dpt meet remy first time , time tu bulan puase *dea ta puase pun . haha . now da ta close mcm dulu . sokey ta kesah 
 dpt join Xanderian's family . syok habis !
 dpt adk2 agkt .  AMMAR , AYU , PYKA and ERNA . iloveyou budak kecik . hehe
 2010 jugak byk sakit hati same insan yg digelar lelaki . ayt lelaki kan na manis jea . haha
 time birthday aku sakit hati sbb ade bf langsung ta wish . wish pun time da na abis birthday aku . poda tambiii 
 2010 juga aku jadi budak baek sebab ta penah ponteng class . sekali pun ta penah . baek kan . hehe
 kesedihan yg melampau sbb kak lin tinggal kan aku sorg2 sbb dea amik diploma . sunyi lah aku start bulan7 ritu
 2010 close same memey . time fom2 close jugak tp now lagi close . kami lesbo lah ! haha
 2010 jugak aku jarang meet emy . so aku ta byk dose dgn dea tahun nie . haha
 dpt ramai mmbe at FB . aww !
 pergi fraser's hill . sampai muntah2 kaka lin . haha . lawak time nie
 ta bole lupe pasal aku kne dende at class , angkat kerusi ltak ats kepala . malu babe time nie . hahaha *jgn gelak kan aku pulak
byk derma air mate sbb byk kali sedih and kecewe

 act , byk lagi kenangan time 2010 , pnt lah aku if na story satu2 . nie pun yg aku igt and terkeluar dr otak aku . haha . btw , aku syg kan 2010 . Hope 2011 lagi best dr 2010

No comments:

Post a Comment