sedih,suke,duka =..= sedih,suke,duka =..=

hang td naek kete same masyar ,kak lin , eja and nadya . smp2 pavi teros meet dea . tp meet bodo2 jea lah . skjp je meet . time pergi sg.wang same eja and nadya tetibe tringat and sedih ohh . tahu ta tringat and sedih sbb ape ? teringat kenangan dulu same ilmi and first time meet remy . oppss , oke jujo jea lah kan . serious sedih time tringat sume tu dulu . haihh . igt lagi time first meet remy dupdapdupdap jantung nie . happy gile dpt meet dea sekian lame ta pnh meet kan . ckp at nadya 'weh tu tmpt first aku jmp remy' nadya just senyum and gelak jea . hmm oke . lupe kan semua tu :')

time at pavi ternampak Miss Nina . OMG ! cun cantik gorgeous gileee lah dea aku ckp at korg . rambut dea hott sgt  . rase na tarik jea . haha . mmg cunnnn . Noh hujan pulak at top man . yg best yea tgok nadya and elam yg bakal bf nadya mybe skjp lagi dorg couple mesra jea dorg . jealous ohh . na jugakkk  mcm dorg ! haha . suda pegang2 tgn pulak . amboi2 awk nadya pandai ea ? haha . dkt kfc pavi pulak eja byk betol cerite ohh . mcm2 lah . lps mkn snap2 lah at pintu dpn pavi tu . snap kan gmb nadya same elam . secocok sgt dorg . suke tgok ohh :) hope korg happy and bahagia selalu . elam pun baek . baru jea jumpe da friendly dgn ktorg so sng lah same dea ta poyo and kire sekepale :) best time nie :)



err , time balik smp ruma dlm pukol 7.30 . mama bising2 . haihh . smp2 ruma tekan loceng bg salam ta na jugak bukak pagar . haihh . lame tunggu aku dgn kak lin igt na pergi tumpang ruma jiran kire mak agkt kami lah at block sblh . pstu mama menjerit pgl name ktorg soh masok ruma . oke kami masok buad muke ta bersalah . start lah membebel . hm , biase lah aku nie mane bole balik mlm2 . haihh . tu oke lagi pukol 7.30 ta pukol  12.30 . hm oke . aku masok2 jea mama mintak telefon aku . aku just buad pekak . mama ckp 'asl degil sgt mama na telefon kau skng . bagi skng !' asl nie doe tetibe jea na marah aku cm nie , selalu ta pun . yg sedih kan abah nmpk iya kene marah abah tgok jea . abah da ta syggg iya ohh . sedihh iya ohh abah :'( bukan na back up iya ohh abah . aku just ckp 'skjp lagi iya bagi oke mama' . masok bilik je rase na menangis ohh . cpt2 text sape2 yg brkenaan ckp aku da ta pakai fon skng nie . delete lah mane2 mesej yg ta sepatot yea ade dlm fon tu . haihh . mst bosan ohh nt --..-- after tu off fon and amik sim card and memory card . hm oke hidop lah single aku skng nie . tanpa sape2 ohh . esok na pergi ruma nana . na bawak diri . sakit hati jea dudok ruma nie . yea lah ank sulung mama jea lah yg paling baek kan . abg ejal , kak lin and eiya ta selalu ikot ckp mama . kami bertige degil kan ? tapi selalu kne marah aku lah ohh . ntah besar mne lah salah aku ta tahu . bende kecik jea kott . hm , oke . sampai sini jea mahu story . sedih mahu menangis rase ohh mama same abah buad iya cam nie :'( i will miss you all my bestie . nt ta text korg ohh rindu korg . sorry a lot's . ade yg ta sempat na bgtau aku ta pakai fon . oke tc all . bubye :'(

No comments:

Post a Comment