hang out again . hang out again .


oke aku na habis kan cuti nie dgn merayap , lepak dgn mmbe , enjoy2 and cuci2 mate . mane ta yea , next year mama ta bg kua sgt ohh . SPM kan . haihh .

lagi2 snap at tandas pavi . hehe . sume sayang kan tandas pavi . sini lah bebudak nie na melaram pelbagai . ohh time hang nie , pakai dress cm nie sporting pulak mama . haha . pelik mama skng sporting pulak bab2 aku na pakai mcm mne ke . dea ta kesah da . hehe . oke lah tu . sng hati aku . haha . tapi mama ta bg over sgt lah . haha . oke iya tahu iya bkn na bkak sane bukak sini . hehe
time dkt sini ramai gile org . ramai family ohh time nie . mane ta yea shopping kan jualan YES suda start . wahh , mmg best shopping time2 cm nie . oke time makan eja blnje . thanks eja . kau mmg baek . hehe . nt aku blnje kau pulak if aku da kaye nt . bhahaha xD
pic nie dkt shopping complex baru . ntah ape name tmpt nie aku ta tahu --..-- tapi ramai bebudak nie ckp name tmpt nie second pavi . haha . memandai je ohh dorg . haha . oke jugak lah tmpt nie . mcm dkt ou ade jugak jnis shop2 dea .
before balik snap2 . aku just dpt beli kasot sekola body glove dr rm60 dpt rm20 . murah kan ? ade sale doe so beli teros lah mama da bg duet suruh beli sndri baki ape lagi amik lah . haha . this year pakai kasot sekola laen mcm . hope ckgu bagi pakai kasot yg jenis aku beli tu . mcm ksot jln daa . eja pun beli kasot sekola jugak . oke hang kali nie 3org jea . ade org ajk meet at pavi bebudak comm tapi ta dpt contct dea sbb aku tga miskin krdt nie ha . da lame miskin kdt . dea pun satu bkn na call aku . podaaa tambii . bile lah duet na jatuh dr langit nie . haihh . hehe . oke ini saje mahu story . tc all . bubye :)

p/s : i miss him ! awk da keje mst always busy kan ? please don't forget me dear , you always in my mind and my heart :(

No comments:

Post a Comment