boringg.. boringg..

nana suda balik ruma dea sbb da 1week dea overnight ruma aku , so bilik aku kurang meriah sebab tade nana . bosan lah sbb ade kekurangan sorg . sabtu nie jumpe lagi lah at PD . see you there nana . serious best if nana ade . setiap minit gelak jea lah . mst ruma ats aku nie da biase dengar gelak ktorg yg melampau nie . haha . pukol 3pagi pun still gelak lagi . hahaha . nana dgn kak lin skng da abis high school , tinggal aku sorg jea lah kan lagi setahun jea . dorg nie suke perli2 aku ''lah sekola lagi ke'' . eleh dorg pun dulu sekola jugak . babe , now hari nie sumpah bosan . mak long and pak long dtg tido ruma . aku if bosan ape lagi mnghadap lah lappy nie kan . haihh . bosan ape lagi korek lah pusat . haha . gilea ! xD

*pic ats nie da lame da time bulan6 . tapi best sgt time snap pic nie . gilea2 lah perangai aku dgn nana :)

No comments:

Post a Comment