mcm bodo jea =..='' mcm bodo jea =..=''




hari nie mahu pergi titi cz na jog+badminton . tunggu at bawah ruma dlm pukol 4.50 . punye lah lame kan tunggu si buah hati kak lynn na amik dtg . haih . smpt pulak kiteorg snap time tunggu nie . lame gilea lah tunggu dea dlm dkt 1jam . eifa same nadya da call2 . haih . nadya nie pun na marah jgn lah marah aku . marah lah si masyar tu . masyar smp dlm pukol 6.00 . dea bawak kete kancil . alphard at ruma . haha . ta kesampaian nadya na naek alphard . hehe . haih masyar nie satu da late bole lagi singgah ruma dea tukar baju . ade lah jugak dlm 6.15 kan . masyar ckp ta jadi pergi titi cz da late tp pergi metropolitan . haiyoo . excited jea mahu pergi titi . dea janji next week . naek kete same dea bole gilea aku . rase na mampos jea naek kete dgn dea . slmt aku tade heart attack if ta da mati aku at dlm kete tu . smp2 metro jea dlm pukol 6.30 . aku tade mood da na jog and main . just jln2 jea . yg paling ta suke pergi sini sbb ade lah mat rem nie kan , ikot ktorg pulak . bajet kau nsem lah pulak . haih . muke da lah mcm bangunan yg ta siap . anti gilea doee same mat rem . ble dorg ikot2 ktorg pergi tmpt yg tade mat rem ohh . eyurkk , gilea doee same dorg niee . please lah ! after da na senja tu balik lah . bosan juga time nie -,,-''

No comments:

Post a Comment