hang yg bosan and malu -,- hang yg bosan and malu -,-

20/11/2010 , hang same nadya jea . btw , ade ajk eja . eja bg ayt perli ohh . dea text and dea ckp 'ta pe lah . nt aku dipinggirkan . ta minat' -.-  haih ini org . bile org ta ajk hang na perli2 lah smp dpn mak nadya ble da ajk ckp cmtu pulak . haih . ape lah . mybe aku dgn eja close but now aku same nadya pulak . mybe dea terase . na buad cm ne eja da ta sekola same2 ktorg da ohh . pyka pulak bole hang tp last minit ckp ta bole ade prob lah . haih . nie sorg lagi . pnt2 ktorg tunggu dea kan . mule2 aku gerak ruma nadya and kami amik lah cab . cab yg kami naek tuh tambi . byk betol cite dea time ktorg naek cab dea . aiyoyo . aku dgn nadya just ckp 'ha yea lah , ha yea lah' . haha . na ta na jea ktorg ohh . hee . time otw na pergi pekeliling tu teksi tu tetibe pulak stop at tepi jln besa kire mcm highway lah jugak . stop at jln duta na masok highway DUKE . ktorg da pelik ohh . aku tny lah 'uncle knp stop ?' uncle tu ckp 'temperature naek lah so kamu kne tahan teksi lain ' mak oit ktorg da cuak da at situ . da lah at jln besa kete lalu-lalang , na pulak tahan teksi tepi jln highway tu . malu doe -,- nadya ckp at uncle tu ' uncle tahan kan utk kami bole?' slmt uncle tu ckp bole bole . kiteorg da lege sikit . ta pnh jadi mcm nie ohh time naek cab . uncle tu just suruh bayar rm5 jea . da dpt cab lagi satu org tambi jugak . naik2 jea cab nadya pasan meter da rm17.50 . tambi tu pulak sebok bergayut , and aku tegor tambi tu aku ckp 'knp meter smp 17.50?' tetibe pulak cab yg tambi nie bawak stop at tepi jln lagi . terkejot gilea aku . dea ckp ape 'teksi sy mmg harga cm nie , kalau ta na naik bole turun cari teksi lain' . ktorg ape lagi turun lah . babi punye tambi lele . bodo na mampos ! grr . ktorg brjln sikit . ya Allah malu gilea doee ktorg . da lah at highway pulak tu . byk gilea kete lalu-lalang , and ramai gilea org hon2 at ktorg . aku nan nadya just ckp bpak malu gilea kan . haih . kami pakai mcm mne pulak . haiyoo . jantung da dup-dap laju ohh . ape lah jadi at aku lps nie(ckp dlm hati) . slmt ade cab yg kami tahan tade org . yg kami naek org melayu . oke lah pada tambi bongok td kan . grr . sumpah aku ta na da naek cab tambi . da lah hitam . bodo gilea . after tu kami slmt da smp at titiwangse amik mono . alhamdulillah :')
smp2 jea teros pergi mcd . mkn lah kan sbb cacing dlm perot aku da buad pesta menyanyi2 pulak -,- time at mcd bb tu terjumpe satu couple nie . name gurl tu fb dea aku tahu Snow Viller . comel gilea lah dea same bf dea . and after abis mkn baru buah hati nadya si ariep dtg same kwn dea shafiq sengal unta . haha . after tu grk pavi . ternampak pulak geng mak nyah ohh before masok toilet . haha . ade sorg mak nyah nie mmg gemok lah kan pakai baju putih tapi ta pakai coli . haha . so nmpk lah dea punye tutttt . haha . dea buad pembedahan pelastik lah tu . bodo gilea . aku gelak pecah perot lah . nadya ta nmpk . bf nadya same si shafiq sengal tu nmpk . aku gelak dorg pun gelak . nadya da blur da . haha . lawak gilea . ntah sape lagi lah yg nmpk nt ohh pengsan sape2 nt nmpk . da lah besa gilea dea punye tutt . haha . sakai punye pondan . after tu masok tandas pulak snap pic . hee . da bosan ta tahu na pergi mane jln2 pulak at klcc . da smp taman klcc jea hujan pulak . cepat2 lah kami masok suria klcc tu . nadya same arip asyk bermesra jee . jealous aku tgok dorg ohh . yea lah da lame ta merase mcm dorg . mst best . nie yg mahu cari bf lagi nie . hehe . chill iya . hee :) lepak kfc skjp . kwn arip sorg tu mkn kfc . after da bosan kiteorg da rancang mahu pergi ruma mira tepong or memey name hott dea skng . haha . so amik lah lrt dari klcc smp setiawangse . smp lrt setiawangse amik cab pergi area ruma dea . ruma dea dpn lrt tu jea tp masok dlm2 lagi . smp2 jea byk gilea story ktorg smp berebut na story ohh . haha . yea lah ritu meet skjp jea ta smpt na story pape ohh . haha .

*hang kali nie mmg teramat bosan sbb ta shopping and tade plan na pergi mane ohh . time nie pulak malu sbb terpakse tahan teksi tepi jln highway yg menghala ke kl . malu lah if sape2 org yg aku knl nmpk aku ke kan . haih . jatuh saham ohh -..- oke smp sini jea mahu story . THE END :)

No comments:

Post a Comment